ԾԱՆՈՒՑՈՒՄ
ԱՆՁՆԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ
Էլեկտրոնային հայտում համաձայնության համապատասխան նշումը կատարելով՝ Դուք հաստատում եք, որ տեղեկացված եք սույն Ծանուցմանը և տալիս եք Ձեր համաձայնությունն առ այն, որ Բանկը մշակի Ձեր անձնական տվյալները, այն է` անուն, ազգանուն, հայրանուն, անձը հաստատող փաստաթղթի տվյալներ, սոցիալական քարտի/հանրային ծառայության համարանիշի կամ դրանք չունենալու մասին տեղեկանքի տվյալներ, հասցե, հեռախոսահամար և/կամ այլ տեղեկատվություն, որը հնարավորություն է տալիս ուղղակի կամ անուղղակի կերպով նույնականացնել Ձեր ինքնությունը՝ համաձայն «Անձնական տվյալների պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքի:
Ձեր անձնական տվյալները մշակվելու են` Ձեր և Բանկի միջև պայմանագրեր կնքելու, հետագայում Բանկի կողմից մատուցվող ծառայություններից օգտվելու, Բանկի կողմից անցկացվող ակցիաների/առաջարկների/այլ ծառայությունների վերաբերյալ տեղեկատվություն ստանալու նպատակով:
Անձնական տվյալների մշակման համաձայնությունը տրվում է «Անձնական տվյալների պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքի համաձայն Ձեր անձնական տվյալների հետ այնպիսի գործողություններ կատարելու համար (հավաքագրում, ամրագրում, մուտքագրում, համակարգում, պահպանում, օգտագործում և այլն), որոնք անհրաժեշտ են սույն Ծանուցման մեջ նշված նպատակներին և ՀՀ օրենսդրությամբ Բանկի վրա դրված պարտականություների կատարմանը հասնելու համար:
Էլեկտրոնային հայտում համաձայնության համապատասխան նշումը կատարելով` Դուք թույլատրում և լիազորում եք Բանկին հարցում կատարել Ձեր աշխատանքային վայր, պետական և տեղական ինքնակառավարման մարմիններին և/կամ այլ անձանց պատկանող տեղեկատվական համակարգերին (այդ թվում` «Էլեկտրոնային կառավարման ենթակառուցվածքների ներդրման գրասենյակ» ՓԲԸ-ին (ԷԿԵՆԳ)), ԱՔՌԱ Քրեդիտ Ռեփորթինգ ՓԲԸ-ին, ««Նորք» սոցիալական ծառայությունների տեխնոլոգիական և իրազեկման կենտրոն» հիմնադրամ, ինչպես նաև վերջիններին տրամադրել Ձեր անձնական տվյալները և ստանալ Ձեր մասին տեղեկություններ: Ձեր համաձայնությունը համարվում է տրված նաև վերոնշյալ տվյալների աղբյուր հանդիսացող մարմինները վերանվանվելու, վերակազմակերպվելու կամ այլ մարմիններով/աղբյուրներով փոխարինվելու դեպքում, եթե Ձեր համաձայնության հիման վրա ստացման ենթակա կամ տրամադրվող տեղեկատվության ծավալը մնում է նույնը:
Դուք տալիս եք Ձեր համաձայնությունն առ այն, որ էլեկտրոնային հայտի լրացման և տեսանկարահանում անցնելու ընթացքում Ձեր վերաբերյալ Բանկին հայտնի դարձած տեղեկատվությունը համապատասխանաբար ձայնագրվի, պահպանվի՝ համաձայն ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված պահանջների և Ձեր ու Բանի միջև կնքված պայմանագրի շրջանակներում մատուցված ծառայությունների տեխնիկական սպասարկումն ապահովելու համար հասանելի դառնա Բանկի գործընկեր ընկերություններին, որոնց հետ Բանկն ունի կնքված գաղտնիության պահպանման պայմանագրեր:
Անձնական տվյալների մշակման համաձայնությունը համարվում է Ձեր կողմից տրված, և Բանկը ստանում է Ձեր անձնական տվյալները մշակելու իրավունք` Ձեր և Բանկի միջև կնքված պայմանագրերի գործողության ընթացքում այդ պայմանագրերով սահմանված գործողությունների կատարման նպատակով, ինչպես նաև Բանկային գաղտնիքի մասին ՀՀ օրենքի համաձայն Բանկի հետ համագործակցող/Բանկին ծառայություններ մատուցող/Բանկի համար աշխատանքներ կատարող կազմակերպություններին տրամադրելու նպատակով` պայմանով, որ դա անհրաժեշտ է տվյալ ծառայությունները մատուցելու կամ աշխատանքները կատարելու համար և/կամ բոլոր այն դեպքերում, երբ այդ տվյալների մշակման պահանջն ուղղակիորեն սահմանված է օրենքով:
Ձեր կողմից անձնական տվյալների մշակման մասին համաձայնության գրավոր հետ կանչման, կամ անձնական տվյալների ուղղում կամ ոչնչացում (եթե անձնական տվյալներն ամբողջական կամ ճշգրիտ չեն կամ հնացած են կամ ձեռք են բերվել անօրինական ճանապարհով կամ անհրաժեշտ չեն մշակելու նպատակներին հասնելու համար) կատարելու պահանջ ներկայացնելու դեպքում՝ Բանկը պարտավորվում է դադարեցնել Ձեր անձնական տվյալների մշակման գործողությունները կամ ուղղել կամ ոչնչացնել Ձեր անձնական տվյալները տասն աշխատանքային օրվա ընթացքում, եթե Ձեր և Բանկի միջև առկա չեն չկատարված պարտավորություններ և բացակայում են գործող պայմանագրային հարաբերություններ, այլապես Ձեր և Բանկի միջև պայմանագրային հարաբերությունները ենթակա են դադարեցման` դրանից բխող բոլոր բացասական հետևանքներով: Ձե անձնական տվյալների մշակման մասին համաձայնության հետ կանչման կամ Ձեր անձնական տվյալների ոչնչացում պահանջելու դեպքում Ձեր անձնական տվյալները դադարում են մշակվել Բանկի կողմից, սակայն դրանք պահպանվում են տեղեկատվական արխիվում և կարող են օգտագործվել միայն օրենսդրությամբ նախատեսված դեպքերում: Համաձայնության հետ կանչը հետադարձ ուժ չունի:
Անձնական տվյալների մշակման համաձայնությունը տրվում է պայմանագրերի գործողության ողջ ժամանակահատվածի համար, իսկ ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված դեպքերում` այդ դեպքերի համար սահմանված ժամանակահատվածի համար:
ՆԱԽՔԱՆ ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԻ ԿՆՔՈՒՄԸ ՀԱՃԱԽՈՐԴԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
Instant issue ակնթարթային տրամադրման քարտեր
3. Հիմնական ռիսկեր։
Հավելյալ՝ ոչ պարտադիր ծառայություններ և վճարներ․ Բանկի բոլոր հաճախորդներն ունեն բացառիկ հնարավորություն`հաշված րոպեների ընթացքում վերահսկել իրենց բանկային, քարտային, ավանդային և վարկային հաշիվները Բանկի կողմից ուղարկվող SMS հաղորդագրությունների միջոցով: SMS բանկինգ ծառայությունր վճարովի է և վճարը կազմում է 199 ՀՀ դրամ ամսական:
Բանկն իր բոլոր քարտապաններին ընձեռում է հնարավորություն օգտվել քարտի հատուկ սպասարկումից , որը հնարավորություն է տալիս1 (մեկ) օրացուցային տարվա ընթացքում օգտվել
Քարտի հատուկ սպասարկման վճարը կազմում է 13,500 ՀՀ դրամ:
4. Քաղվածքներ և պարտադիր ներկայացման տեղեկատվություն․ Բանկը պայմանագրի գործողության ընթացքում պարտավորվում է ՀՀ օրենսդրությամբ նախատեսված քաղվածքները և պարտադիր ներկայացման տեղեկությունները տրամադրել պայմանագրում նշված էլեկտրոնային հասցեի միջոցով: Բանկի հետ հաղորդակցման «Էլեկտրոնային փոստով» եղանակից հրաժարվելու դեպքում հաճախորդն իրավունք ունի ընտրել Բանկի կողմից առաջարկվող այլ եղանակներից մեկը՝
«Էլեկտրոնային փոստով» տեղեկատվության ստացումը ամենահարմարավետն է. այն հասանելի է 24/7 ռեժիմով, զերծ է թղթային կրիչով տեղեկատվության կորստի ռիսկերից և ապահովում է գաղտնիության բարձր աստիճան:
Եթե հաճախորդի և Բանկի միջև հաղորդակցումն իրականացվում է «Առցանց հարթակով» եղանակով, ապա հաճախորդը պետք է գրանցվի Բանկի կայքում Անձնական էջի համակարգում, ինչից հետո կտրամադրվի Անձնական էջ անսահմանփակ մուտքի հնարավորություն: Անձնական էջում գրանցվելուց հետո հաճախորդը կստանա SMS հավաստում, որ նա գրանցված է և այսուհետ ամսական պարբերականությամբ իր քաղվածքները հասանելի կլինեն Բանկի կայքում Անձնական էջում: Անձնական էջում հաճախորդին հասանելի կլինեն միայն այն պրոդուկտների մասով ամսական քաղվածքները, որոնց ստացման համար Հաճախորդը ընտրել է «Առցանց հարթակով» տարբերակը: Քաղվածքները հասանելի կլինեն հաճախորդին PDF ձևաչափով ոչ միայն դիտելու համար, այլ նաև հաճախորդը կկարողանա դրանք ներբերռնել/պահպանել և ուղարկել իր էլեկտրոնային փոստի հասցեին:
5. Պարտադիր ներկայացման տեղեկատվությունը․ Բանկը պարտավոր է ծառայության էական պայմանների փոփոխության (տոկսադրույքի չափի, ծառայության ընդհանուր պայմանների և վճարների փոփոխությունների մասին, ինչպես նաև այնպիսի փոփոխությունների մասին, որոնք կարող են ազդեցություն ունենալ հաճախորդի պարտավորությունների կամ իրավունքների վրա) մասին ծանուցել հաճախորդին վերջինիս հետ կնքված պայմանագրի համաձայն և հաճախորդի կողմից ընտրած հաղորդակցման եղանակով: Տվյալ ծանուցումը հիմք է հանդիսանալու փոփոխությունները Բանկի կողմից նշված ժամկետից կիրառելու համար, սակայն անհամաձայնության դեպքում պայմանագիրը կարող է վաղաժամկետ լուծվել՝ հաճախորդի կողմից կատարելով լուծման օրվա դրությամբ Բանկի հանդեպ պայմանագրով ստանձնած պարտավորություններն ամբողջ ծավալով: Նշված տեղեկատվությունում Բանկի կողմից միակողմանիորեն փոփոխություն կատարելու դեպքում Բանկը այդ փոփոխությունների մասին տեղեկացնում է հաճախորդին վերջինիս կողմից ընտրված Բանկի հետ հաղորդակցման եղանակով 7 աշխատանքային օր առաջ:
6. Վեճերի լուծման կարգ․ Բանկում գործում է բողոքների ներկայացման կարգ, ինչպես նաև վեճերի արբիտրաժային քննության ընթացակարգ: Արբիտրաժային կարգի ընտրության դեպքում կողմերի վեճերը կլուծվեն ավելի արագ՝ բացառելով ընդհանուր իրավասության դատարանների ենթակայությունը, սակայն արբիտրաժի վճիռները վերջնական են և կարող են վիճարկվել միայն չեղյալ ճանաչվելու միջոցով, այլ վիճարկման հնարավորություն նախատեսված չէ: Բացի այդ, արբիտրաժի կողմից վեճերի քննությունը վճարովի է և վճարի նվազագույն չափը կազմում է 19.000 ՀՀ դրամ: Հաճախորդը հնարավորություն ունի նաև իր պահանջները ներկայացնել Ֆինանսական համակարգի հաշտարարին և դատարան: Նշված բոլոր ընթացակարգերին, ինչպես նաև «Ինչ անել, եթե բողոք ունեք» փաստաթղթին հնարավոր է ծանոթանալ Բանկի պաշտոնական ինտերնետային կայքում:
7. Համարժեք այլ ծառայություններ-առկա չեն: